بهینهسازی موتورهای جستجو (SEO) به این معنی است که چگونه شرکتهایی مانند شما، وبسایتهایشان را در نتایج موتورهای جستجوی به صورت ارگانیک برای جستجوهای مرتبط با کسبوکارشان نشان میدهند. برای اکثر شرکت ها، سئو مقرون به صرفه ترین راه برای بهبود کیفیت ترافیک ورودی وب سایت و افزایش درآمد است. اساساً، ما به شما کمک می کنیم تا سهم عادلانه خود را از ترافیک جستجوی گوگل دریافت کنید اگرچه گوگل میلیاردها صفحه را به مخاطبان نشان می دهد، اما دیده نشدن برخی از سایت ها اجتناب ناپذیر است.
اجازه دهید بی پرده بگوییم! گوگل الگوریتم های خود را هیچ گاه فاش نمی کند، ما به طور کلی می دانیم الگوریتم های مختلفی جهت رتبه بندی وب سایت وجود دارد، مانند الگوریتم پاندا، الگوریتم پنگوئن و الگوریتم مرغ مگسخوار، اما کسب دقیقا نمی تواند ادعا کند که هر عملی در وب سایت تا چه میزان بر روی دیده شدن شما اثر دارد! از طرفی الگوریتم های گوگل به صورت مداوم بروز می گردند بنابراین می توان گفت که سئوی وب سایت تجربه است، تجربه ای که یک متخصص سئو را قادر می سازد تا بتواند به صورت مداوم رتبه شما را افزایش دهد.
برای اجرای پروژه سئوی وب سایت باید مراحل مختلف را یکی پس از دیگری به درستی اجرا کردتا نتیجه درست بدست آید، مراحل سئوی وب سایت به شرح زیر می باشد:
در مرحله اول با توجه به سختی پروژه استراتژی استراتژی مناسب جهت سئوی داخلی، سئوی خارجی و سئوی تکنیکال می باشد
با توجه به سختی کلمات کلیدی و استراتژی تدوین شده در مرحله قبل گاهی لازم است اقداماتی از جمله رپورتاژ آگهی، استفاده از توان اینفلوئنسر ها در شبکه های اجتماعی و در اختیار گرفتن بک لینک از پیج های دارای رتبه هزینه هایی انجام پذیرد که باید از قبل مشخص گردد.
روش های مختلفی جهت پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط وجود دارد، بسیاری از سایت ها و اپلیکیشن ها ما را می توانند در این راه یاری نمایند، در ادامه با تعدادی از بهترین روش های جستجوی کلمات کلیدی وب سایت آشنا می شویم ابزار trends.google.com این ابزار کمک شایانی در زمینه روند جستجوی کلمات کلیدی به ما ارائه می نماید و با مقایسه کلمات با یکدیگر می توانید کلمه ای که روند خوبی را دارد بر گزینید کلمات پیشنهادی گوگل در سرچ جستجو یک روش بسیار آسان برای وب سایت می باشد به این صورت که در هنگام سرچ کلمات کلیدی خود گوگل تعدادی کلمات را به مخاطب پیشنهاد می دهد ابزار search console گوگل این ابزار بر خلاف ابزار های پیشین بسیار دقیق می باشد و به کاربر نشان می دهد که وب سایت در کدام کلمات کلیدی به خوبی دیده می شود اما باید توجه داشت که فقط ادمین تایید شده توسط گوگل به این اطلاعات وب سایت دسترسی دارد. ابزار google ads گوگل این ابزار برای تخمین کلمات کلیدی موثر بسیار عالی است، اگر شما اکنت پرمیوم گوگل ادز را داشته باشید گوگل برای کلمات کلیدی شما با اعلام تعداد سرچ دقیق در ماه پیشنهاد های شگفت انگیزی دارد.
تولید محتوا قطعا اصلی ترین مرحله در تولید محتوا می باشد، البته این مرحله در واقع این مرحله هیچ گاه پایانی ندارد و با تولید محتوای مناسب باید وب سایت را تازه کرد، طبق الگوریتم فرشنسر(Freshness) محتوای تازه دارای جایگاه ممتازی در رتبه بندی موتور جستجوی گوگل دارد، از طرفی میزان ماندگاری کاربر در صفحه وب سایت امروزه از عوامل مهم در رتبه بندی می باشد.
سئوی تکنیکال فرآیند حصول اطمینان از اینکه یک وب سایت با الزامات فنی موتورهای جستجوی مدرن با هدف بهبود رتبه بندی ارگانیک مطابقت دارد. عناصر مهم سئوی تکنیکال شامل خزیدن، نمایه سازی، رندرینگ و معماری وب سایت است.
سئوی تکنیکال فرآیند حصول اطمینان از اینکه یک وب سایت با الزامات فنی موتورهای جستجوی مدرن با هدف بهبود رتبه بندی ارگانیک مطابقت دارد. عناصر مهم سئوی تکنیکال شامل خزیدن، نمایه سازی، رندرینگ و معماری وب سایت است.
سئوی داخلی (On-Page SEO) شامل مواردی مانند لینک سازی داخلی، اصلاح کدنویسی، بهینه سازی تصاویر و ویدیو ها،ذساختار و نمای سایت می شود.
سئوی خارجی (Offpage SEO) شامل تکنیک هایی است که در خارج وب سایت، لینک سازی خارجی، شبکه های اجتماعی، سوشیال سیگنال و مشابه آن می باشد، این مرحله جزو مرحله بسیار حساس در سئو می باشد زیرا اشتباه در اجرا ممکن است جریمه هایی را توسط گوگل به همراه داشته باشد.
تمام حق و حقوق این وب سایت تحت مالکیت www.moderator24.ir می باشد